-10% EXTRA na kočárky a hračky*
-10% EXTRA na kočárky a hračky*
s kupónem
UWG7869
00
Hod.
00
Min.
00
Sek.
Zjistit víc

FAQ

Přehled

  1. Můj účet a Newsletter
  2. Objednávky
  3. Dodání
  4. Platba
  5. Bezpečnost a všeobecné obchodní podmínky
  6. Slevové kupóny
  7. Garance výměny autosedačky
  8. Naše témata
  9. Zákaznický servis

Můj účet a Newsletter

Jak si mohu vytvořit svůj zákaznický účet?
To je velmi snadné. Klikněte vpravo nahoře na ‚Můj účet‘ a zaregistrujte se v několika krocích za účelem vytvoření osobního zákaznického účtu. Další možností je vložit zboží do nákupního koše a vytvořit si zákaznický účet v průběhu objednávkového procesu.

Jaké jsou přednosti vlastního zákaznického účtu?
Poté, co jste si vytvořili zákaznický účet, můžete se při budoucích nákupech pohodlně přihlásit a nakupovat bez opětovného zadávání svých osobních dat. Mimo to můžete vidět ve svém přehledu objednávek své dosavadní objednávky, pohodlně sledovat zásilky a vytvořit si Váš seznam přání. Pro registrované zákazníky platí prodloužená doba 100 dní na vrácení nepoužitého zboží.

Mohu si objednat i bez vytvoření vlastního zákaznického účtu?
Ano, zboží si můžete objednat i jako host bez nutnosti registrace. Již jste si vložili výrobky do nákupního koše? V kroku ‚Přihlášení‘ zvolte možnost ‚Objednávka bez registrace‘. V dalším kroku musíte pravdivě vyplnit všechna pole označená hvězdičkou a pokračujete přechodem k pokladně.

Zapomněl jsem heslo pro přístup k zákaznickému účtu! Co mohu teď udělat?
Jděte na nabídku Můj účet a klikněte na 'Zapomněl jste heslo?'. Nebo klikněte na tento odkaz. Tam máte možnost zadat a odeslat svou emailovou adresu. Následně Vám pošleme email, díky kterému budete mít možnost změny hesla. Pokud v příštích minutách email od nás neobdržíte, pak prosím zkontrolujte následující: Registrovali jste se už v našem e-shopu? Pokud ne, pak tak můžete jednorázově učinit během vytváření objdnávky. V tomto případě si heslo sami zvolíte. Jakmile jste registrovaní, můžete se v budoucnu kdykoli přihlásit pomocí svého emailu a hesla.
Jestliže jste si jistí, že jste se už v našem e-shopu registrovali, pak prosím zkontrolujte, zda jste se nepřeklepli při zadávání emailové adresy nebo hesla. Pokud máte problémy s přihlášením i přes správnou emailovou adresu a existující registraci a nedostali jste ani email po využití možnosti 'Zapomněli jste heslo?', pak prosím napiště email na: info@pinkorblue.cz

Jak mohu změnit svou dodací adresu pro příští objednávky?
Potéco jste se přihlásili, můžete změnit dodací adresu na "Můj účet" v bodě "Dodací adresy".

Jak mohu změnit svou emailovou adresu nebo své heslo?
Jakmile jste se přihlásili, můžete na "Můj účet" kliknout na bod "Emailová adresa/heslo" a udělat žádané změny.

Mám zájem o Newsletter pinkorblue.cz. Jak se mohu přihlásit k jeho odběru?
Emailem Vám budeme pravidelně posílat zajímavé nabídky výrobků, které by Vás mohly zajímat. Od odebírání Newsletteru se můžete kdykoli odhlásit. Přihlášení najdete zde.

Nechci dále odebírat Newsletter! Jak mohu postupovat?
Klikněte jednoduše na tento odkaz a vyplňte svou emailovou adresu. Pak už stačí odeslat kliknutím na modré tlačítko.

Objednávky

Jak mohu objednat?
Nejjednodušeji objednáte přímo přes náš e-shop.
Vyberte si výrobky v našem onlinovém obchodu a vložte je postupně do košíku. Pod seznamem výrobků v koši se klikne na "Dále" a na zobrazené stránce vyplníte všechna povinná pole. Po přechodu k pokladně si prosím správně zvolte preferovanou platební metodu (pro ČR: platba převodem, dobírka, kreditní karta nebo PayPal, pro SR: dobírka nebo kreditní karta), protože ta se nedá později změnit. Bližší informace o jednotlivých platebních metodách najdete zde. Jakmile obdržíme Vaši objednávku, dostanete od nás emailem její potvrzení.

Jaké výrobky nabízí pinkorblue.cz?
Pinkorblue.cz má velký výběr výrobků pro kojence a děti. V současné době máme široký sortiment více než 30000 výrobků známých značkových výrobců. Nabízíme následující kategorie výrobků:

 

· Kočárky a nosítka

· Autosedačky a cyklosedačky

· Pečující výrobky pro maminku a dítě

· Výživa

· Dětský pokoj

· Hračky

· Dětská a těhotenská móda


Pinkorblue.cz Vám nabízí výrobky pro děti za vynikající ceny! Navíc je poštovné zdarma v České republice při objednávkách nad 850 Kč!

Tip: Přihlaste se hned k odběru našeho Newsletteru, abyste pravidelně dostávali oznámení o výhodných nabídkách, exkluzivních akcích, novinkách v sortimentu i slevové kódy! Slevový kód ve výši 250 Kč obdržíte již několik minut po přihlášení k Newsletteru.

Dostal jsem poškozený výrobek. Jak mám postupovat?
Kontaktujte prosím náš zákaznický servis, abychom pro Vás mohli objednat svoz výrobku firmou PPL. Do balíku vložte prosím vyplněný reklamační formulář, aby mohl být vrácený balík neprodleně zpracován.

Jak mohu najít konkrétní výrobky v e-shopu pinkorblue.cz?
U nás je několik možností vyhledávání. Hledaný výrobek můžete vepsat do políčka v horní části naší stránky. Po stisknutí "Hledat" dostanete seznam vyhovujících výrobků. Hledat můžete ale také pomocí kategorií a podkategorií v postranní navigaci stránky. V zobrazeném seznamu výrobků určité podkategorie si jistě vyberete. Třetí možností, kterou Vám nabízíme, je hledání pomocí výrobce, kterého vyberete z našeho seznamu výrobců.

Nebydlím v České republice. Mohu si i přesto objednat na pinkorblue.cz?
Pinkorblue.cz zasílá zboží výhradně do České a Slovenské republiky. Onlinové obchody máme v případě potřeby také v Nizozemí (pinkorblue.nl), Rakousku (baby-markt.at), Německu (babymarkt.de), Švýcarsku (baby-markt.ch), Belgii (pinkorblue.be), Francii (roseoubleu.fr), Itálii (pinkorblue.it), Švédsku (pinkorblue.se), Dánsku (pinkorblue.dk), Finsku (pinkorblue.fi) a Polsku (pinkorblue.pl).

Jeden z výrobků, který bych chtěl, je momentálně vyprodán. Kdy si ho budu moci koupit?
Pod cenou na stránce výrobku je obálka a vedle ní se dá kliknout na "Informuj mě, když bude k dispozici". Pokud tam vyplníte a odešlete svou emailovou adresu, pošleme Vám oznámení o opětovném naskladnění. Pak budete mít možnost objednat.

Již jsem odeslal objednávku! Jak mohu ještě něco přidat?
Dodatečně se dají přidat výrobky jen k objednávce, kde jste zvolili platbu převodem. U všech jiných způsobů platby to není dodatečně možné.

Pokud jste zvolili platbu převodem, napište nám prosím krátký email s číslem nebo čísly výrobků, které ještě chcete přidat a také číslo Vaší objednávky. Jestliže tato objednávka ještě nebyla zabalena, přidáme Vám do ní žádané výrobky a Vy můžete cenu doplatit převodem na účet.

Chtěl bych svou objednávku stornovat. Jak mám postupovat?
Kontaktujte neprodleně telefonicky náš zákaznický servis a jmenujte prosím své číslo objednávky. Pokud objednávka ještě nebyla zpracovaná, stornujeme ji.

Jestliže ji už sklad zpracoval, není storno možné.

Dodání

Jak vysoké je poštovné?
Balíky posíláme pomocí PPL. Na Slovensku si je přebírá DHL.

Přehled poštovného:

PPL = doručení do České republiky
Poštovné při výšce objednávky do 850,- Kč = 99 Kč
Poštovné při výšce objednávky nad 850 Kč = poštovné zdarma!

PPL + DHL = doručení na Slovensko
Poštovné při výšce objednávky do 3000,- Kč = 199 Kč
Poštovné při výšce objednávky nad 3000 Kč = poštovné zdarma!


Dodávka nebyla kompletní! Proč nebylo veškeré zboží v balíku?
Objednávky obsahující více výrobků mohou být rozdělené do více balíku. V tom případě jsme Vám v emailu o odeslání zboží jmenovali více čísel balíků, nebo jsme Vám poslali více emailů o odeslání s jednotlivými čísly balíků.

Výrobky větších rozměrů mohou být u PPL z logistických důvodů o nějaký den zpožděné.

Objednal jsem si zboží. Proč ještě nebylo dodáno?
Pokud jste v objednávce vybrali platbu převodem, je zpracování objednávky o 3 dny delší. Naše účtárna potřebuje až 3 pracovní dny na spárování Vaší platby. Pokud byl majite účtu odlišný od objednávajícího a / nebo jste neuvedli variabilní symbol, pošlete nám prosím emailem doklad o provedené platbě. V případě potřeby se prosím obraťte na náš zákaznický servis.

Můžete mi dát číslo pro sledování balíku?
Číslo pro sledování balíku Vám pošleme emailem, jakmile bude balík připraven k expedici.

Mohu si zboží vyzvednout osobně?
Nikoli. Nenabízíme osobní vyzvednutí.

Odstoupení od kupní smlouvy / vrácení zboží

Jak mohu vrátit zboží?
Kvůli bezproblémovému zpracování vložte prosím do balíku vyplněný reklamační formulář, který byl přiložen v balíku při dodání. Zboží pošlete libovolnou dopravní společností na adresu: Depo PPL CZ; Pro pinkorblue.cz; Kateřinská 95 (CTPark); 417 42 Nové Modlany.

Kde najdu poučení o možnosti odstoupení od kupní smlouvy?
Naše poučení o možnosti odstoupení od kupní smlouvy najdete zde.

Obdržel jsem chybné zboží. Jak mám postupovat?
Kontaktujte prosím náš zákaznický servis, abychom si od Vás zboží vyzvedli na vlastní náklady. Zboží sveze PPL.

Obdržel jsem poškozený výrobek. Jak mám postupovat?
Kontaktujte prosím náš zákaznický servis, abychom pro Vás objednali svoz zboží pomocí PPL. Vložte prosím také vyplněný reklamační formulář. Buď Vám můžeme výměnou poslat nový kus, nebo odstoupíte od kupní smlouvy a vrátíme Vám peníze.

Platba

Jaké způsoby platby nabízíte?
Následující způsoby platby Vám jsou k dispozici:

• Patba převodem (nedostupná pro zákazníky na Slovensku)
• Dobírka
• Platební karty (Visa nebo Mastercard)
• PayPal (nedostupný pro zákazníky na Slovensku)


Jaký bankovní účet má pinkorblue.cz?

Náš účet kvůli platbám převodem zní:

Banka:        UniCredit Bank Czech Republic, a.s.

Číslo účtu:            2108276905
Kód banky:           2700


Co je PayPal?
PayPal je onlinový platební servis, díky kterému můžete bezpečně, snadno a rychle platit. PayPal účet nic nestojí.

Data Vašeho bankovního účtu nebo Vaší kreditní karty jsou uloženy jen na PayPal. Proto je nemusíte odesílat internetem při každém dalším onlinovém nákupu. To dělá platby s využítím PayPal účtu tak bezpečné. Zaplatíte velmi snadno dvěma kliknutími. Platba přes PayPal je také velmi rychlá, takže zboží přijde rychle.

Mimochodem se PayPal těší velké důvěře nakupujících a prodávajících. Stále více lidí si zakládá PayPal účet a na světě je již více než 175 milionů kont ve 190 zemích.

Založte si bezplatný účet PayPal a spojte ho se svým bankovním účtem nebo kreditní kartou. Pak bude jednodušší i Váš další nákup na pinkorblue.cz.

Maximální možná výše nákupu činí 50.000,- Kč.

Další informace ohledně PayPal najdete na www.paypal.com/cz

Jak funguje platba převodem?
Po uskutečnění objednvávky Vás prosíme o převedení platby na náš bankovní účet. Informace potřebné k platbě dostanete emailem v potvrzení objednávky. Proforma faktury už neposíláme. Jako variabilní symbol slouží číslo objednávky (bez počátečních písmen CZ).

Naše bankovní údaje:

UniCredit Bank Czech Republic, a.s.
Číslo účtu: 2108276905
Kód banky: 2700

Kvůli bezproblémovému přiřazení platby uvádějte prosím vždy variabilní symbol, kterým je devítimístné číslo Vaší objednávky (bez počátečních písmen 'CZ'). Pro spárování platby potřebujeme až 3 pracovní dny od jejího připsání na náš účet. Poté může být zboží zabaleno a odesláno.

Pokud spěcháte na dodání zboží, nevolte prosím platbu převodem. Na rozdíl od jiných platebních metod se totiž kvůli spárování platby prodlužuje celková dodací doba až o 3 pracovní dny.

Jak funguje platba platební kartou?
Platba proběhne pohodlně stažením částky z Vaší karty. Využít můžete karty VISA a MasterCard.

Údaje o své kartě zadáváte na zabezpečené stránce s 128-bit SSL šifrováním. Pokud máte na své kartě nastavené ještě extra zabezpečení 3D-Secure (Verified by Visa / MasterCard SecureCode), budete ještě přesměrováni kvůli bezpečnostnímu ověření Vaší bankou.

Ke konečnému stažení částky dojde teprve při vystavení faktury. Pokud tedy např. nedojde k odeslání určitého zboží, bude Vám stažena pouze částka odpovídající zboží v balíku. Stažená částka odpovídá celkové částce na faktuře.

Fakturu posíláme emailem spolu s číslem balíku v momentu, kdy je balík připraven k expedici.

Využijte této snadné a rychlé formy zaplacení, která je bez dalších poplatků.

Maximální možná výše nákupu činí 27.000,- Kč.

Jak funguje platba na dobírku?
Při vybrání platby na dobírku budete platit až při doručení zboží. V České republice platíte řidiči PPL v hotovosti nebo platební kartou. Ve Slovenské republice platíte v Eurech řidiči DHL v hotovosti.

Platba na dobírku je zpoplatněna ve výši 20,- Kč pro doručení do ČR a 45,- Kč pro doručení do SR. Výška objednávky nemá na tento poplatek žádný vliv.

Bezpečnost a všeobecné obchodní podmínky

Co znamená certifikát APEK?
Jedná se o garanci, že je náš internetový obchod v souladu s platnou legislativou ČR. Pinkorblue.cz splnil aktuální Certifikační pravidla, díky čemuž získal značku „APEK Certifikovaný obchod“, která Vám zaručuje bezpečný nákup. Tato pravidla jsou vyvíjena a kontrolována nezávislými organizacemi pro ochranu spotřebitelů.

Kde najdu podrobnosti o ochraně osobních dat?
Informace o ochraně osobních dat najdete zde.

Jsou má data u pinkorblue.cz chráněna před zneužitím?
Ano, protože klademe velký důraz na ochranu Vašich dat. Abychom to mohli garantovat, používáme během objednávkového procesu zabezpečení SSL 128 Bit. Díky tomu jsou Vaše data během celé objednávky nejlépe chráněna.

Kde najdu všeobecné obchodní podmínky pinkorblue.cz?
Naše všeobecné obchodní podmínky najdete zde.

Slevové kupóny

Kam mohu zadat slevový kód?
Než zadáte slevový kód, zkontrolujte si prosím také jeho podmínky a případnou minimální hotnotu objednávky pro možnost jeho uplatnění. Když jste vložili výrobky do nákupního koše a přešli do košíku, je pod seznamem výrobků okénko pro zadání kódu kupónu. Vedle okénka je třeba poté kliknout na "Uplatnit", čímž se Vám hodnota kupónu okamžitě odečte od celkové ceny za zboží.
Při zadávání slevového kódu je třeba dbát těchto bodů:

•    Před ani za kódem kupónu nesmí být zkopírovány žádné mezery.
•    Je třeba dodržet psaní velkých a malých písmen.
•    Musíte dodržet případnou minimální výši objednávky, platné kategorie, na které se dá kupón uplatnit i časovou platnost kupónu!
•    Zadat se dá jen jediný slevový kód.
•    Kupóny nejsou vyplatitelné.
•    Kupóny jsou přenosné.

Jak mohu svůj slevový kód zase z košíku odebrat?
Slevový kód můžete odstranit tím, že vpravo od upletněného kupónu kliknete na "odstranit".

Můj slevový kód nefunguje. Jak mohu postupovat?
Překontrolujte prosím následující body. Splňujete minimální hodnotu zboží v kategoriích, na které se dá kupón uplatnit? Je kupón ještě platný? Dá se kupón použít na kategorie, ze kterých jste si vybrali výrobky? Nesnažíte se použít kupón na vybrané výrobce, na které není možné žádný kupón uplatnit? Pokud ani po kontrole těchto bodů kupón nefunguje, pošlete nám ho prosím pro kontrolu emailem (info@pinkorblue.cz).

Garance výměny autosedačky

Co je garance výměny autosedačky u pinkorblue.cz?

Při výběru našich autosedaček stojí v popředí zejména bezpečnost. Proto se na nás můžete spolehnout v případě nehody, když byla autosedačka jejím účastníkem. Během dvouleté doby garance na Vaši autosedačku Vám u všech autosedaček garantujeme výměnu této autosedačky za novou.

Garance výměny platí na nákupy od 21.07.2014. Nedá se využít na autosedačky - podsedáky.

Jak mohu využít této garance výměny?

Takto si zajistíte garanci výměny:

  1. Kupte si autosedačku u pinkorblue.cz a dobře si uschovejte fakturu o tomto nákupu.
  2. Po koupi si stáhněte certifikát zde.
  3. Přejeme Vám i Vašim dětem bezpečnou jízdu bez nehod. I přesto jsme tu pro Vás v případě nehody, pokud k ní dojde během dvouleté garanční záruky autosedačky. V takovém případě si od Vás autosedačku vyzvedneme, vložte prosím do balíku vyplněný reklamační formulář a fakturu, stažený certifikát a policejní zápis o nehodě.
  4. Po kontrole Vám výměnou pošleme buď identický model, nebo pokud se už takový model neprodává, kvalitativně srovnatelný model. Vyplacení náhrady je vyloučeno.

Předáním nové autosedačky nezačíná nová lhůta garance výměny. Platí dvouletá garance původního nákupu.

Naše témata

Co jsou to naše témata?

Přejete si kompetentní poradenství ohledně těhotenství, miminka a rodiny? V našich tématech najdete vhodné články, informační grafiky a tipy pro malé i velké. Najdete je zde.

Zákaznický servis

Mám podnět, připomínku. Kam je mohu nahlásit?
Spokojení zákazníci jsou pro nás velmi důležití! Kontaktujte nás nejlépe emailem. Pokud se jedná o konktrétní objednávku, uveďte prosím její číslo a popište záležitost, abychom Vám pokud možno pomohli.

Jak a kdy mohu kontaktovat zákaznický servis pinkorblue.cz?
Jsme tu pro Vás od pondělí do čtvrtka od 9:00 - 16:00 a v pátek od 09:00 - 15:00.

Naše telefonní číslo: +420 224 245 179
Náš email: info@pinkorblue.cz

Mám podnět, připomínku. Kam je mohu nahlásit?
Spokojení zákazníci jsou pro nás velmi důležití! Kontaktujte nás nejlépe emailem. Pokud se jedná o konktrétní objednávku, uveďte prosím její číslo a popište záležitost, abychom Vám pokud možno pomohli.

Jak a kdy mohu kontaktovat zákaznický servis pinkorblue.cz?
Jsme tu pro Vás od pondělí do čtvrtka od 9:00 - 16:00 a v pátek od 09:00 - 15:00.

Naše telefonní číslo: +420 224 245 179
Náš email: info@pinkorblue.cz

Kontaktní formulář naleznete zde.