Top výrobek
Z Evropské unie (EU) a Evropského hospodářského prostoru (EHP) máte volný přístup do našich online obchodů, které jsou určeny pro osoby v EHP. Dodání z našeho českého obchodu je možné...Více
Dodací lhůta je uvedená u každého produktu. Jakmile je zboží vyskladněno, obdržíte informační e-mail, spolu s fakturou za zboží a sledovacím číslem. Na stránkách ppl.cz můžete pod daným...Více
Odesílame Vaši objednávku prostřednictvím přepravní společnosti PPL. Doručení je možné pouze na adresu v České republice, resp. Slovensku. Kdy bude moje zásilka doručena? Termín doručení...Více
Ne, z logistických důvodů nemohou být objednávky vyzvednuty v našich skladech. Další dotazy Jak funguje zaslání balíku u pinkorblue.cz?Více
Některé výrobky jsou zasílány přímo od výrobce. Doba dodání je rovněž uvedená u daného výrobku na našich stránkách (např. firmy Kidkraft, Exit Toys, Jamara, Rollplay, apod). Prosíme...Více
Bylo Vám doručeno zboží, které jste si neobjednali? Anebo jste obdrželi zboží navíc, které jste si neobjednali? To nás mrzí, nechtěli jsme Vám způsobit nepříjemnosti. Špatně...Více
U objednávek s větším množstvím než je jeden produkt se může stát, že zásilka bude rozdělena do více balíků. V případě zaslání více než jednoho balíku je postup stejný: jakmile je zboží...Více
Jakmile jste již uskutečnili objednávku, nelze změnit dodací a fakturační adresu. V takových případech prosím vyčkejte do převzetí zásilky firmou PPL a na tel. čísle +420 225 331 500...Více
Mrzí nás tato skutečnost. V takových případech máte pochopitelně právo daný výrobek reklamovat. Kontaktujte nás prosím e-mailem na info@pinkorblue.cz nebo telefonicky +420 224 245...Více