Výbava na rodinný výlet
Výbava na rodinný výlet
10% SLEVA
2JARO3689
00
Hod.
00
Min.
00
Sek.
Využít slevu

Kde je můj balík? Jak mohu sledovat zásilku?

Dodací lhůta je uvedená u každého produktu. Jakmile je zboží vyskladněno, obdržíte informační e-mail, spolu s fakturou za zboží a sledovacím číslem. Na stránkách ppl.cz můžete pod daným sledovacím číslem sledovat průběh doručení zásilky na Vaši adresu. K převzetí zásilky firmou PPL dochází v brzké době po vyskladnění zboží.  

Proč nebyl Váš balíček odeslaný?

Rádi bychom Vaši objednávku odeslali co nejdříve. Ve výjimečných případech, resp. při zvláštních příležitostech (jako je předvánoční období), může zpracovańí trvat o něco déle. Odpovídající informaci naleznete v nákupním košíku.

Čekám již dlouho na doručení balíku, kdy bude doručen?

Prosím ověřte si nejprve na stránkách přepravní společnosti, kde se zásilka nachází, Pokud nelze tuto informaci zjistit, prosím kontaktujte náš zákaznický servis. Pokud jste jako způsob platby zvolili "platbu převodem", připočítejte 2-3 pracovní dny navíc k uvedenému termínu doručení.

Mohu změnit kdy a kam bude balíček doručen?

Ano, to je možné. Na základě sledovacího čísla můžete u dopravce PPL změnit místo doručení.
Pokud Vás kurýr nezastihne doma, můžete tuto informaci také zjistit na stránkách www.ppl.cz.



Nenašli jste správnou odpověď?

Kontaktujte nás osobně.

Napište nám
Můžete nám napsat pomocí kontaktního formuláře. Odpovíme do 4-5 pracovních dní.
Napište nám
Zavolejte nám
Náš zákaznický servis je tu pro Vás. Prosíme o porozumění, že čekací doba může být delší.
Zavolejte nám