Objednávky
Informace k současné situaci (Covid-19)

Vážený zákazníku, Pro začátek: Doufáme, že se Vám a Vaší rodině daří dobře! Současná situace kolem Corony je pro nás samozřejmě velmi důležitá. My na pinkorblue.cz bereme situaci...Více

Jak si založit zákaznický účet?

To jde zcela jednoduše! Klikněte nahoře vpravo na ikonku "Můj účet" a klikněte poté na Nový účet "Teď registrovat". Následně vyplňte všechna pole označená *. Zadejte...Více

Vykazuje zboží vadu nebo je poškozené?

Mrzí nás tato skutečnost. V takových případech máte pochopitelně právo daný výrobek reklamovat. Kontaktujte nás prosím e-mailem na info@pinkorblue.cz nebo telefonicky +420 224 245...Více

Moje objednávky

Na každou přijatou objednávku Vám zašleme její potvrzení e-mailem. Pokud máte zákaznický účet na pinkorblue.cz, najdete zde přehled všech svých objednávek. Kliknutím na "Zobrazit...Více

Změnit nebo zrušit objednávku

  Zboží / objednávku stornovat: Objednávku lze stornovat pouze v případě, že jste uvedli jako platební metodu "Platbu převodem" a nezaplatili. Prosím kontaktujte...Více

Jaké jsou výhody zákaznického účtu?

Jakmile máte vytvořený zákaznický účet, profitujete z následujících předností: 100 denní lhůta na odstoupení od smlouvy Do budoucna se pouze pohodlně přihlásíte a nemusíte při objednávce...Více

Můj seznam přání

Váš osobní seznam přání si můžete založit a sdílet s přáteli. Dostane tak jen to, co Vám skutečně udělá radost! Líbí se Vám zboží, ale nevíte, jestli si ho objednáte? Pokud přidáte...Více

Jak můžete vyměnit zboží?

Bohužel nemůžeme provést zaúčtování jiného výrobku, proto není možné provést výměnu za jiné zboží. V tomto případě si prosím vytvořte novou objednávku a původní zboží nám zašlete...Více

Zboží je vyprodané. Kdy si ho mohu znovu objednat?

Můžete si nechat zaslat informační email, jakmile bude zboží naskladněno, a to za pomocí funkce "Hlídat dostupnost".   Více

Lze objednávat i bez zákaznického účtu?

Ano, to je možné. Už jste vložili do košíku zboží? Tak ve druhém kroku přihlášení vyberte "Objednat bez registrace".Více

Jak lze změnit adresu?

Jakmile byla již objednávka odeslána, nelze měnit dodací a fakturační adresu. V takových případech prosím vyčkejte do převzetí zásilky firmou PPL a na zákaznické lince +420 225 331...Více

Dostali jste zboží, které jste si neobjednali?

Bylo Vám doručeno nesprávné zboží? Anebo jste obdrželi zboží navíc, které jste si neobjednali? To nás mrzí, nechtěli jsme Vám způsobit nepříjemnosti. Špatně dodané zboží si...Více

Vytvoření objednávky

Pro uskutečnění objednávky vložte do nákupního košíku požadovaný produkt. Doba dodání je zobrazena u každého produktu na našich stránkách. V nákupním košíku najdete seznam veškerých...Více

Jak obdržíte kopii faktury?

Ať už je objednávka uskutečněna na dobírku, placena kreditní kartou či platebním převodem, v každém případě obdržíte fakturu za zboží v informačním e-mailu v okamžiku, kdy je zboží...Více