Výbava na rodinný výlet
Výbava na rodinný výlet
10% SLEVA
2JARO3689
00
Hod.
00
Min.
00
Sek.
Využít slevu

Jak lze změnit adresu?

Jakmile byla již objednávka odeslána, nelze měnit dodací a fakturační adresu. V takových případech prosím vyčkejte do převzetí zásilky firmou PPL a na zákaznické lince +420 225 331 500 adresu pod daným sledovacím číslem upravte. 

Objednávku lze stornovat pouze v případě, že jste uvedli platbu převodem a ještě nezaplatili či platbu na dobírku a od uskutečnění objednávky neuplynula více než jedna hodina.V případě, že je objednávka již zaplacena, ale nemůže být Vámi z nějakého důvodu převzata, vrátí se nám poté automaticky zpátky na sklad. Dejte nám prosím 14 dní na zpracování zásilky a v této lhůtě Vám budou vráceny peníze. Váš zákonný nárok na odstoupení od smlouvy zůstává nedotčen. 

Bohužel nemůžeme změnit doručovací adresu u uzavřených objednávek, které podléhají ochraně zákazníka u společnosti PayPal.

Rádi byste si objednali zboží do zahraničí, popř. jste se do zahraničí odstěhovali?

Z Evropské unie (EU) a Evropského hospodářského prostoru (EHP) máte volný přístup do našich online obchodů, které jsou určeny pro osoby v EHP. Dodání z našeho českého obchodu je možné pouze v rámci České republiky a Slovenska. Pokud požadujete fakturu s adresou mimo Českou republiku nebo Slovensko, zadejte jako fakturační adresu nejprve českou nebo slovenskou doručovací adresu. Pokud nás po odeslání objednávky kontaktujete, rádi vám vystavíme fakturu s uvedením vaší zahraniční fakturační adresy.

Můžete nás kontaktovat e-mailem na adrese info@pinkorblue.cz nebo v provozní době na telefonním čísle +420 224 245 179.

Pokud si přejete doručit zboží do jiné země než do České republiky nebo Slovenska, jednoduše nakupte v našem mezinárodním internetovém obchodě:

Německo | Rakousko | Švýcarsko/Lichtenštejnsko | Francie | Nizozemsko | Belgie | Dánsko | Finsko | Norsko | Švédsko | Polsko | Itálie | Španělsko | Česká republika/Slovensko

Přestěhovali jste se a balíček Vám nemohl být doručen?

V tomto případě se zboží vrátí zpátky k nám do skladu. Peníze Vám budou vráceny do 14-ti dnů.


Nenašli jste správnou odpověď?

Kontaktujte nás osobně.

Napište nám
Můžete nám napsat pomocí kontaktního formuláře. Odpovíme do 4-5 pracovních dní.
Napište nám
Zavolejte nám
Náš zákaznický servis je tu pro Vás. Prosíme o porozumění, že čekací doba může být delší.
Zavolejte nám