15% na autosedačky ve výprodeji*
15% na autosedačky ve výprodeji*
Zde zkopírujte kód
2EXTRA8407
00
Hod.
00
Min.
00
Sek.
Využít slevu

Změnit nebo zrušit objednávku

 

Zboží / objednávku stornovat:

Objednávku lze stornovat pouze v případě, že jste uvedli jako platební metodu "Platbu převodem" a nezaplatili. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis, popř. napište email na info@pinkorblue.cz. Mimo pracovní dobu zákaznického servisu nemohou být Vaše dotazy zpracovány.
Pokud Vaši objednávku již nelze stornovat, můžete odmítnout převzetí zásilky přímo u dopravce PPL, předem zavoláním na zákaznickou linku +420 225 331 500 (zásilka již firmou musí být převzata, aby změna byla možná) či později osobně přímo u řidiče. 

Změna dodací / fakturační adresy:

Jakmile jste si už objednali, nelze změnit dodací ani fakturační adresu, především pak v případě, že podléhá ochraně kupujícího služby PayPal.

Rádi byste si objednali zboží do zahraničí, popř. jste se do zahraničí odstěhovali?

Z Evropské unie (EU) a Evropského hospodářského prostoru (EHP) máte volný přístup do našich online obchodů, které jsou určeny pro osoby v EHP. Dodání z našeho českého obchodu je možné pouze v rámci České republiky a Slovenska. Pokud požadujete fakturu s adresou mimo Českou republiku nebo Slovensko, zadejte jako fakturační adresu nejprve českou nebo slovenskou doručovací adresu. Pokud nás po odeslání objednávky kontaktujete, rádi vám vystavíme fakturu s uvedením vaší zahraniční fakturační adresy.

Můžete nás kontaktovat e-mailem na adrese info@pinkorblue.cz nebo v provozní době na telefonním čísle +420 224 245 179.

Pokud si přejete doručit zboží do jiné země než do České republiky nebo Slovenska, jednoduše nakupte v našem mezinárodním internetovém obchodě:

Německo | Rakousko | Švýcarsko/Lichtenštejnsko | Francie | Nizozemsko | Belgie | Dánsko | Finsko | Norsko | Švédsko | Polsko | Itálie | Španělsko | Česká republika/Slovensko

Rádi byste do Vaší objednávky doplnili zboží?

Dodatečně lze do objednávky přidat zboží, pouze v případě, že jste jste zvolili platbu převodem. U všech ostatních metod plateb již doplnit zboží do stávající objednávky nelze. Pokud jste zvolili platbu převodem, kontaktujte prosím náš zákaznický servis a uveďte, jaký výrobek si přejete doplnit do jaké objednávky. Toto je možné jen v případě, že jste objednávku zatím neuhradili.


Nenašli jste správnou odpověď?

Kontaktujte nás osobně.

Napište nám
Můžete nám napsat pomocí kontaktního formuláře. Odpovíme do 4-5 pracovních dní.
Napište nám
Zavolejte nám
Náš zákaznický servis je tu pro Vás. Prosíme o porozumění, že čekací doba může být delší.
Zavolejte nám