Top výrobek
Objednávku lze stornovat pouze v případě, že jste uvedli jako platební metodu "Platbu převodem" a nezaplatili. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis, popř. napište email na info@pinkorblue.cz. Mimo pracovní dobu zákaznického servisu nemohou být Vaše dotazy zpracovány. Pokud Vaši objednávku již nelze stornovat, můžete odmítnout převzetí zásilky přímo u dopravce PPL, předem zavoláním na zákaznickou linku +420 225 331 500 (zásilka již firmou musí být převzata, aby změna byla možná) či později osobně přímo u řidiče.
Jakmile jste si už objednali, nelze změnit dodací ani fakturační adresu, především pak v případě, že podléhá ochraně kupujícího služby PayPal.
Z Evropské unie (EU) a Evropského hospodářského prostoru (EHP) máte volný přístup do našich online obchodů, které jsou určeny pro osoby v EHP. Dodání z našeho českého obchodu je možné pouze v rámci České republiky a Slovenska. Pokud požadujete fakturu s adresou mimo Českou republiku nebo Slovensko, zadejte jako fakturační adresu nejprve českou nebo slovenskou doručovací adresu. Pokud nás po odeslání objednávky kontaktujete, rádi vám vystavíme fakturu s uvedením vaší zahraniční fakturační adresy.
Můžete nás kontaktovat e-mailem na adrese info@pinkorblue.cz nebo v provozní době na telefonním čísle +420 224 245 179.
Pokud si přejete doručit zboží do jiné země než do České republiky nebo Slovenska, jednoduše nakupte v našem mezinárodním internetovém obchodě:
Německo | Rakousko | Švýcarsko/Lichtenštejnsko | Francie | Nizozemsko | Belgie | Dánsko | Finsko | Norsko | Švédsko | Polsko | Itálie | Španělsko | Česká republika/Slovensko
Dodatečně lze do objednávky přidat zboží, pouze v případě, že jste jste zvolili platbu převodem. U všech ostatních metod plateb již doplnit zboží do stávající objednávky nelze. Pokud jste zvolili platbu převodem, kontaktujte prosím náš zákaznický servis a uveďte, jaký výrobek si přejete doplnit do jaké objednávky. Toto je možné jen v případě, že jste objednávku zatím neuhradili.