Dostali jste zboží, které jste si neobjednali?

Bylo Vám doručeno zboží, které jste si neobjednali?
Anebo vám bylo doručeno zboží navíc?

To nás mrzí, nechtěli jsme Vám způsobit nepříjemnosti.

Špatně dodané zboží si od Vás necháme vyzvednout, kontaktujte prosím zákaznickou linku a domluvte se na termínu. Mezitím prosím zboží zabalte a přiložte reklamační formulář, kde zaškrnete důvod vrácení.
Pokud Vám nepřišlo Vámi objednané zboží, objednejte si ho prosím znovu.

V momentě, kdy nám dorazí původně špatně zaslané zboží, vrátíme Vám za toto zboží peníze. Špatně dodané zboží Vám samozřejmě neúčtujeme.



Nenašli jste správnou odpověď?

Kontaktujte nás osobně.

Napište nám
Můžete nám napsat pomocí kontaktního formuláře. Odpovíme do 4-5 pracovních dní.
Napište nám
Zavolejte nám
Náš zákaznický servis je tu pro Vás. Prosíme o porozumění, že čekací doba může být delší.
Zavolejte nám