Kde obdržím podklady pro vrácení zboží?

Váš balíček přišel přímo od pinkorblue.cz? Vrácení výrobku můžete zaregistrovat v naší službě pro vrácení a obdržíte vratkový formulář a štítek pro vrácení.

V případě, že odstupujete od kupní smlouvy, stáhněte si vzorový formulář vrácení od kupní smlouvy z našich stránek (viz. sekce odstoupení od kupní smlouvy vzor-odstoupeni_od_kupni_smlouvy.pdf) a tento vložte ke zboží. V případě reklamace zboží, prosím kontaktujte zákaznickou linku na tel. č. 224 245 179

Váš balíček přišel přímo od výrobce, partnera pinkorblue nebo přes spediční společnost?

Prostřednictvím naší služby pro vrácení můžete také zaregistrovat položky, které byly odeslány přímo výrobcem nebo partnery. Náš zákaznický servis se pak postará o koordinaci vyzvednutí nebo doručení balíkového štítku. Pokud jsou k partnerským položkám přiloženy vratkový formulář a štítek, můžete tyto také použít pro vrácení.


Nenašli jste správnou odpověď?

Kontaktujte nás osobně.

Napište nám
Můžete nám napsat pomocí kontaktního formuláře. Odpovíme do 4-5 pracovních dní.
Napište nám
Zavolejte nám
Náš zákaznický servis je tu pro Vás. Prosíme o porozumění, že čekací doba může být delší.
Zavolejte nám