Kdy obdržíte zpět své peníze?

Kupní cena se vrací do 14-ti dnů od obdržení vráceného zboží - vždy na původní metodu platby, kterou jste při objednání zboží zvolili.

Nedostali jste potvrzení, že jsme Vaše vrácené zboží obdrželi?

Žádný strach- nejprve zásilku zkontrolujeme a potvrzení o přijetí zásilky na náš sklad Vám zašleme na e-mail. To může trvat několik dní. Pokud pod daným sledovacím čísle vidíte informaci, že zásilka již byla doručena na náš sklad, dejte nám prosím čtrnáctidenní lhůtu na zpracování zásilky.

Nebyla Vám vrácena správná částka za zboží?

V případě, že jste při nákupu využili slevový kupón, který byl podmíněn minimální výší nákupu, mohlo se stát, že jste tuto hranici vrácením artiklu nesplnili, a tím pádem byl kupón z nákupu odstraněn.
Například: objednali jste zboží za 2000 Kč a použili jste slevový kupón na 150 Kč, podmíněný minimální výší nákupu 1500 Kč. Vrátíte zboží v hodnotě 500 Kč. V tomto případě využitý kupón propadá a nemůže být využit.

Pokud máte pochybnosti ohledně správnosti výpočtu, prosím kontaktujte náš zákaznický servis, abychom mohli vše překontrolovat.

Stornovali jste objednávku?

Pokud jste stornovali objednávku anebo jsme částečně stornovali objednávku z důvodu vyprodání zboží, vracíme peníze okamžitě zpátky. Jak můžete stornovat objednávku se dozvíte zde. Váš právní nárok tím zůstane nedotčen.

Následujícím způsobem bude kupní cena dobropisována:

PayPal
Pokud budete zboží vracet z objednávky, která byla hrazena přes PayPal účet, zašleme Vám  dobropis na Váš bankovní účet, který je přidružený k PayPal kontu.
Platební karta
Dobropis se vrátí zpátky na účet patřící ke kartě. Vrácenou částku uvidíte ve Vašem dalším zúčtovacím období. Někdy se může stát, že se shoduje datum platby za objednávku a datum vystavení dobropisu.
Platba převodem na účet
Peníze obdržíte na účet, ze kterého bylo zboží uhrazeno. To může trvat až 5 dnů, než se částka objeví na Vašem účtě. Výplatní termíny jsou v úterý a ve čtvrtek. 
Dobírka
Kontaktujte prosím naši zákaznickou linku nebo nám ohledně Vašeho bankovního spojení napište e-mail. Pokud se majitel bankovního účtu liší od osoby, která provedla objednávku, poprosíme i o zaslání jména majitele bankovního účtu. Děkujeme!

Nenašli jste správnou odpověď?

Kontaktujte nás osobně.

Napište nám
Můžete nám napsat pomocí kontaktního formuláře. Odpovíme do 4-5 pracovních dní.
Napište nám
Zavolejte nám
Náš zákaznický servis je tu pro Vás. Prosíme o porozumění, že čekací doba může být delší.
Zavolejte nám