pouze dnes: 10x více bodů ♡
pouze dnes: 10x více bodů ♡
získejte
EXTRA body
00
Hod.
00
Min.
00
Sek.
Zákaznický účet
Jak si založit zákaznický účet?

To jde zcela jednoduše! Klikněte nahoře vpravo na ikonku "můj účet" a klikněte poté na "zaregistrovat se". Následně vyplňte všechny pole označená *. Zadejte heslo, potvrďte - hotovo! Anebo...Více

Moje objednávky

Na každou přijatou objednávku Vám zašleme její potvrzení e-mailem. Pokud máte zákaznický účet na pinkorblue.cz, najdete zde přehled všech svých objednávek. Kliknutím na "Zobrazit...Více

Jak změníte uživatelské údaje?

Poté co se přihlásíte, můžete v sekci "moje konto" rozkliknout bod "E-mail adresa/heslo" a provést změnu. Zapomněli jste svoje heslo? V případě, že se neznáte svoje heslo, můžete...Více

Chci dostávat newsletter

Chcete být pravidelně informováni o našich top nabídkách a novinkách? Nechte si zasílat náš newsletter! Vaše výhody: Exkluzivní nabídky Slevové akce a kupóny Novinky Informace...Více

Odhlášení z newsletteru

Nemáte již zájem o newsletter? Vaše nastavení k odebírání newsletteru můžete kdykoliv změnit ve Vašem zákaznickém účtu. Alternativně zasíláme odkaz na odhlášení v každem newsletteru....Více

Jak se mohu přihlásit na stránkách pinkorblue.cz?

Přihlaste se na našich stránkách pinkorblue.cz v sekci "Můj účet" abyste mohli plně využívat všech výhod. Cesta je následující: Přejděte na sekci "Můj účet", vložte svojí e-mailovou...Více

Můj seznam přání

Váš osobní seznam přání si můžete založit a sdílet s přáteli. Dostane tak jen to, co Vám skutečně udělá radost! Líbí se Vám zboží, ale nevíte, jestli si ho objednáte? Pokud přidáte...Více

Jaké jsou výhody zákaznického účtu?

Jakmile máte vytvořený zákaznický účet, profitujete z následujících předností: 100 denní lhůta na odstoupení od smlouvy Do budoucna se pouze pohodlně přihlásíte a nemusíte při objednávce...Více

Kde obdržím podklady pro vrácení zboží?

Váš balíček přišel od pinkorblue.cz? Vrácení výrobku můžete zaregistrovat v naší službě pro vrácení a obdržíte vratkový formulář a štítek pro vrácení. V případě, že odstupujete od...Více

Jak lze smazat zákaznický účet?

Abychom Váš účet smazali, kontaktujte prosím zákaznický servis. Více

Jak se odhlásím?

Na počítači: ve Vašem zákaznickém účtě kliknete na tlačítko "odhlásit". Na Vašem mobilním zařízení: v menu naleznete zcela dole tlačítko."odhlásit". Alternativně...Více

Jak lze změnit adresu?

Jakmile jste si objednali, nelze měnit dodací a fakturační adresu. Objednávku lze stornovat pouze v případě, že jste uvedli platbu převodem a ještě nezaplatili. V případě, že je objednávka...Více

Zapomněli jste heslo?

V případě, že jste zapomněli heslo, jednoduše si ho při přihlášení můžete nechat znovu zaslat, kliknete na "zapomněli jste svoje heslo?", zadáte Vaši emailovou adresu kterou jste uvedli...Více