Moje objednávky

Na každou přijatou objednávku Vám zašleme její potvrzení e-mailem.
Pokud máte zákaznický účet na pinkorblue.cz, najdete zde přehled všech svých objednávek. Kliknutím na "Zobrazit objednávku" si zobrazíte podrobnosti o každé objednávce, např. objednané produkty, doručovací adresu, zvolený způsob platby a stav doručení této zásilky.

Došlo ke změně Vaší adresy?

Jakmile byla objednávka již odeslána, nelze měnit dodací a fakturační adresu. Objednávku lze stornovat pouze v případě, že jste uvedli platbu převodem a ještě nezaplatili. Bohužel nemůžeme změnit doručovací adresu u uzavřených objednávek, které podléhají ochraně zákazníka u společnosti PayPal.

V případě, že je objednávka již zaplacena, ale nebude převzata, vrátí se nám zpátky a my Vám vrátíme peníze. Váš zákonný nárok na odstoupení od smlouvy tímto zůstane nedotčen.

Rádi byste si objednali zboží do zahraničí, popř. jste se do zahraničí odstěhovali?

Z Evropské unie (EU) a Evropského hospodářského prostoru (EHP) máte volný přístup do našich internetových obchodů, které jsou určeny pro obyvatele EU. Dodání z našeho českého obchodu je možné pouze v rámci ČR/SR. Pokud chcete jako místo bydliště nebo fakturační adresu uvést adresu mimo ČR/SR, rádi vám pomůžeme e-mailem na adrese info@pinkorblue.cz nebo telefonicky v provozní době na čísle +420 224 245 179. Pokud si přejete doručení do jiné země než do ČR či na Slovensko, jednoduše nakupte v našem mezinárodním internetovém obchodě:

Německo | Rakousko | Švýcarsko/Lichtenštejnsko | Francie | Nizozemsko | Belgie | Dánsko | Finsko | Norsko | Švédsko | Polsko | Itálie | Španělsko | Česká republika/Slovensko


Nenašli jste správnou odpověď?

Kontaktujte nás osobně.

Napište nám
Můžete nám napsat pomocí kontaktního formuláře. Odpovíme do 4-5 pracovních dní.
Napište nám
Zavolejte nám
Náš zákaznický servis je tu pro Vás. Prosíme o porozumění, že čekací doba může být delší.
Zavolejte nám