30 % na módu ve výprodeji*
30 % na módu ve výprodeji*
Zde zkopírujte kód
3EXTRA3932
00
Hod.
00
Min.
00
Sek.
Využít slevu

Obdrželi jste nekompletní objednávku? Proč nebylo všechno zboží v zásilce? Proč je zboží zasíláné ve více balíčcích?

U objednávek s větším množstvím než je jeden produkt se může stát, že zásilka bude rozdělena do více balíků. V případě zaslání více než jednoho balíku je postup stejný: jakmile je zboží opět vyskladněno, obdržíte informační e-mail spolu s fakturou za zbývající zboží a novým sledovacím číslem. V těchto případech přebírá zásilku v brzké době opět firma PPL. 

Důvodem zaslání více balíků jsou naše dva sklady, jeden v Chomutově, druhý sklad v Praze.


Nenašli jste správnou odpověď?

Kontaktujte nás osobně.

Napište nám
Můžete nám napsat pomocí kontaktního formuláře. Odpovíme do 4-5 pracovních dní.
Napište nám
Zavolejte nám
Náš zákaznický servis je tu pro Vás. Prosíme o porozumění, že čekací doba může být delší.
Zavolejte nám