Zboží můžete zaslat zpět libovolnou přepravní společností na adresu: PPL CZ, s. r. o., Pro Pinkorblue.cz, Kateřinská 95, 417 42 Nové Modlany. Prosim zkontrolujte si předem,...Více
Váš balíček přišel přímo od pinkorblue.cz? V případě, že odstupujete od kupní smlouvy, stáhněte si vzorový formulář vrácení od kupní smlouvy z našich stránek (viz. sekce odstoupení...Více
Všechny podrobnosti ohledně odstoupení od kupní smlouvy a ohledně vrácení zboží naleznete v sekci Návrh odstoupení od smlouvy. Další dotazy Jak mohu poslat zboží zpět? Kde...Více
Bez ohledu na právo dle zákona o odstoupení od smlouvy do 14-ti dnů, nabízíme našim zákazníkům bezplatné vrácení zboží ve lhůtě 100 dnů. Za předpokladu, že má u Pinkorblue.cz založen...Více
S naší garancí mobility na dětské kočárky Vám nabízíme dodatečný servis! V případě objevení vady na zboží, která se řeší opravou v rámci záruční lhůty, nabízíme po dobu opravy náhradní...Více
Bohužel nemůžeme provést zaúčtování jiného výrobku, proto není možné provést výměnu za jiné zboží. V takovém případě si vytvořte prosím novou objednávku na požadované zboží a zároveň...Více
Mrzí nás tato skutečnost. V takových případech máte pochopitelně právo daný výrobek reklamovat. Kontaktujte nás prosím e-mailem na info@pinkorblue.cz nebo telefonicky +420 224...Více
Kupní cena se vrací do 14-ti dnů od obdržení vráceného zboží - vždy na původní metodu platby, kterou jste při objednání zboží zvolili. Nedostali jste potvrzení, že jsme Vaše vrácené...Více
Bylo Vám doručeno zboží, které jste si neobjednali? Anebo vám bylo doručeno zboží navíc? To nás mrzí, nechtěli jsme Vám způsobit nepříjemnosti. Špatně dodané zboží si od Vás...Více
Vrácení výrobku krok za krokem 1. Zabalte zboží zpátky do krabice. Přiložte do krabice reklamační formulář, resp. formulář "Odstoupení od smlouvy". 2. Balíček...Více