Vzhledem k čerpání dovolené jsme jen omezeně telefonicky dostupní. Prosíme o pochopení!
Vrácení zboží
Jak mohu zaslat zboží zpět?

Zboží můžete zaslat zpět libovolnou přepravní společností na adresu: PPL CZ, s. r. o., Pro Pinkorblue.cz, Kateřinská 95, 417 42 Nové Modlany. Bohužel na této adrese není možné osobní...Více

Kde obdržím podklady pro vrácení zboží?

Váš balíček přišel přímo od pinkorblue.cz? V případě, že odstupujete od kupní smlouvy, stáhněte si vzorový formulář vrácení od kupní smlouvy z našich stránek (viz. sekce odstoupení...Více

Jak lze odstoupit od kupní smlouvy?

Všechny podrobnosti ohledně odstoupení od kupní smlouvy a ohledně vrácení zboží naleznete v sekci Návrh odstoupení od smlouvy. Další dotazy Jak mohu poslat zboží zpět? Kde...Více

Právo na odstoupení od smlouvy v rámci 100 dní

Bez ohledu na právo dle zákona o odstoupení od smlouvy do 14-ti dnů, nabízíme našim zákazníkům bezplatné vrácení zboží ve lhůtě 100 dnů. Za předpokladu, že má u Pinkorblue.cz založen...Více

Můj kočárek bude zaslán na opravu. Půjčujete náhradní kočárek?

S naší garancí mobility na dětské kočárky Vám nabízíme dodatečný servis! V případě objevení vady na zboží, která se řeší opravou v rámci záruční lhůty, nabízíme po dobu opravy náhradní...Více

Jak můžete vyměnit zboží?

Bohužel nemůžeme provést zaúčtování jiného výrobku, proto není možné provést výměnu za jiné zboží. V takovém případě si vytvořte prosím novou objednávku na požadované zboží a zároveň...Více

Vykazuje zboží vadu nebo je poškozené?

Mrzí nás tato skutečnost. V takových případech máte pochopitelně právo daný výrobek reklamovat. Kontaktujte nás prosím e-mailem na info@pinkorblue.cz nebo telefonicky +420 224...Více

Kdy obdržíte zpět své peníze?

Kupní cena se vrací do 14-ti dnů od obdržení vráceného zboží - vždy na původní metodu platby, kterou jste při objednání zboží zvolili. Nedostali jste potvrzení, že jsme Vaše vrácené...Více

Dostali jste zboží, které jste si neobjednali?

Bylo Vám doručeno zboží, které jste si neobjednali? Anebo vám bylo doručeno zboží navíc? To nás mrzí, nechtěli jsme Vám způsobit nepříjemnosti. Špatně dodané zboží si od Vás...Více

Jak mohu poslat zboží zpět?

Vrácení výrobku krok za krokem 1. Zabalte zboží zpátky do krabice. Přiložte do krabice reklamační formulář, resp. formulář "Odstoupení od smlouvy". 2. Balíček...Více