Dostali jste zboží, které jste si neobjednali?

Bylo Vám doručeno nesprávné zboží?
Anebo jste obdrželi zboží navíc, které jste si neobjednali?

To nás mrzí, nechtěli jsme Vám způsobit nepříjemnosti.

Špatně dodané zboží si od Vás necháme vyzvednout, kontaktujte prosím zákaznickou linku a domluvte se na termínu. Mezitím prosím zboží zabalte a přiložte reklamační formulář, kde zaškrtnete důvod vrácení, že Vám byl doručen nesprávný výrobek. 
V momentě, kdy nám dorazí původně špatně zaslané zboží, dejte nám prosím 14 dní na zpracování zásilky. V této lhůtě Vám za toto zboží vrátíme peníze nebo zasíláme správné zboží dle objednávky. 



Nenašli jste správnou odpověď?

Kontaktujte nás osobně.

Napište nám
Můžete nám napsat pomocí kontaktního formuláře. Odpovíme do 4-5 pracovních dní.
Napište nám
Zavolejte nám
Náš zákaznický servis je tu pro Vás. Prosíme o porozumění, že čekací doba může být delší.
Zavolejte nám